Pirinç unlu kabak,havuc ve elma püresi

6. Aydan itibaren

Okuduğum bir kaynakta, meyve ve sebzeleri, püre ya da çorba yaparken birlikte kullanmayı öneriyordu, ben de denedim, ve çok beğendim🙂

2 havuç

1 kabak

1 elma ‘yı kabuklarını soyup buharda haşladım.
altta kalan su ile (yaklaşık 200 ml),

2 tepeleme tatlı kaşığı pirinç ununu pişirdim

Buharda haşlanan sebzelerin üzerine döktüm, 1 yemek kaşığı zeytin yağı ekledim ve blenderdan geçirdim.

🙂 çok besleyici bir püre oldu. Vitaminlerin daha çok korunması için siz cam rende de kullanabilirsiniz.

pirinç unu demir açısından çok zengin, havuç kabak ve elmada da çok faydalı vitaminler var,

zeytinyağındaki omega-3 ve yağda eriyen vitaminlerin (A,D,E,K) emilimini arttırma güzelliğini de ekledik, daha ne olsun🙂

not: 3 bebeği doyuracak püre çıktı bu malzemelerle, 2 porsiyonunu süt poşetlerinde buzluğa attım🙂

20121109-040809.jpg

2 thoughts on “Pirinç unlu kabak,havuc ve elma püresi

  1. Geri bildirim: Bebeğime Elma tatlısı | Bebegimin yemekleri, Bebek yemekleri

  2. Geri bildirim: » Bebeğime Elma tatlısı Bebeğimin Yemekleri

Yorumunuz?

